Mjesec i ja

Napisala i ilustrirala: Andreja Peklar

Preveo: Krešimir Krnic

Tvrdi uvez, 30 str.

Nakladnik: Ibis grafika

Preporučena dob: 4+


U zadnje vrijeme sve više razmišljam o sitnicama zbog kojih nam je život ljepši i bolji, a slikovnica Mjesec i ja je upravo jedna od onih koja nas podsjeća na sitnice koje nam mogu uljepšati dan. Nešto što više gotovo ni ne primjećujemo jer tu svaki dan, mjesec, kroz ovu poetsku priču i divne umjetničke ilustracije postaje nešto na što ćemo ipak baciti pogled i uživati u tome.


Jedno neobično prijateljstvo između Mjeseca i djevojčice iz ove slikovnice vratit će vas u djetinjstvo i  vrijeme kad smo u svemu mogli pronaći zanimljivost i iz ničega stvoriti najzanimljiviju igru. Njih dvoje se odlično zabavljaju, zajedno šetaju, igraju se skrivača sa zecom. 

Baš volim Mjesec...

Ponekad ga vodim u šetnju,

ali mi, vragolan, pobjegne!

Kroz slikovnicu pratimo sve mjesečeve mijene, a započinje i završava punim mjesecom. 



Jao, Mjeseče, postao si tanak kao mišji rep!

Jesi li to uopće još ti?

"Jesam, jesam, zašto si se zabrinula?"

Glas mu je tako tih i čini mi se pospan. 


Nakon što se djevojčica i Mjesec izigraju do mile volje, njihova privrženost traje i cijelu noć. 

...a kada zaspim, čuva me cijele noći

i bdije nada mnom.


Ilustracije nagrađivane slovenske ilustratorice Andreje Peklar jednostavno su prekrasne. Tajnovite i čarobne u isto vrijeme. Boje su uglavnom tamne, zagasite, ali razigranost priči i ilustracijama daje veseli font jedne ili više riječi na svakoj stranici koji je drukčiji od ostatka teksta. Upravo za ilustracije u slikovnici Mjesec i ja, Andreja Peklar je nagrađena The Purple Island Award winner nagradom na Nami Concours 2015, Nami Island u Koreji. 

Od nas velika preporuka za ovu predivnu slikovnicu koju možete nabaviti na web shopu Ibis grafike, a mi se od srca zahvaljujemo na recenzentskom primjerku.

Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes