Marijana Križanović: Kod zubara

Ilustrirala: Lana Hudina
26 stranica, tvrdi uvez
Nakladnik: Eskadrila
Preporučena dob: 3-6 godina


Čim su moji klinci vidjeli naslovnicu slikovnice Kod zubara, vrlo važno su konstatirali da je slika vrlo slična onoj slici na slikovnici o mravu (Iz života jednog mrava). Prepoznali su ilustratorski stil Lane Hudine i baš sam ponosna na njih što pomalo postaju pravi stručnjaci po pitanju slikovnica 😊


Već s prvim stihovima ove divne slikovnice, meni je bilo jasno da bi ju trebala posjedovati svaka stomatološka ordinacija u koju dolaze djeca. A i svaka obitelj, jer bi riješila djecu straha od zubara dok kažete keks!
Divni su stihovi i rima Marijane Križanović i vrlo, vrlo bliski djeci tako da su moji klinci (svi troje) s oduševljenjem tražili da slikovnicu pročitamo nekoliko puta. Usput su pretraživali usta Koze Roze koje je do najsitnijih detalja ilustrirala Lana Hudina. Odličan su tandem ove dvije umjetnice i nadam se još nekoj njihovoj suradnji.
A što je to natjeralo Kozu Rozu da potraži pomoć zubara? Kozu Rozu je naime, poprilično zabolio zub te je tako otečena, uz pomoć taksista Flokija požurila do zubara.

"Zubarice, ja sam došla
kako bi me muka prošla.
Zub me boli, usna peče!-
u suzama Roza reče."



Zubarica Poli saznaje od Koze Roze u čemu je problem. Kao što to obično i biva, Koza Roza je jela previše onoga što ne smije te nije htjela redovito prati zube. Zubarica Poli se odmah hvata posla kako bi Kozu Rozu riješila nesnosne boli. I na kraju joj daje savjet zlata vrijedan:

"Savjet vam želim dati:
Redovito zube prati!
Jače ih četkat i polirat,
I puno češće kontrolirat!"



Savjet koji će, nadam se, prihvatiti i svi mali čitatelji koji pročitaju slikovnicu Kod zubara 😉
Ako vaši klinci imaju problema s higijenom zubi i ne ljube odlazak zubaru, ovo je pravo štivo za njih. Pitka rima i velika tiskana slova koja mogu čitati početnici u čitanju, dodatan su plus ovoj divnoj slikovnici. Jednostavan jezik prilagođen vrtićarcima i vesele, zanimljive ilustracije koje privlače dječju pažnju oduševit će svakog mališana. A pogotovo onog koji će ovu slikovnicu dobiti u nagradnom darivanju na Facebook stranici Mali čitači. Zato brzo odigrajte igru i okušajte svoju sreću 😉
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes