Predstavljamo autoricu: Mia Jozić

(PO)MALO O MENI

Za početak, pokušat ću se ukratko predstaviti.

Ja sam samo jedna mama koja voli knjige. Volim ih listati, čitati, gledati, kupovati, poklanjati, posuđivati, a u posljednje vrijeme i pisati. Kad sam donijela odluku o korištenju punog rodiljnog/roditeljskog dopusta od tri godine, nisam imala pojma u kojem će se smjeru moj život dalje razvijati. Spletom nekih okolnosti, dogodilo se to da sam objavila svoju prvu slikovnicu.

ZAŠTO VOLIM ČITATI

Volim čitati jer kroz svaku knjigu ulazim u neki novi svijet i saznajem nešto novo. Kao mala sam obožavala Šumu Striborovu i to je knjiga koju sam pročitala puno puta.

Čitati volim oduvijek i tu ljubav prema knjigama smo sestra i ja naslijedile od mame. I danas su mi one najdraži bookclub. Razmjenjujemo knjige, dojmove i preporuke.


ŠTO VOLIM ČITATI

Čitam sve i svašta. Jedini žanr u kojem se ne pronalazim je SF. Ako pričamo o literaturi za odrasle, moja najdraža knjiga je Gonič zmajeva Khaleda Hosseinia . Što se tiče dječjih knjiga, jako volim slikovnice drage @shtorija ( Sarah Stručić). Njene priče napisane u rimi, uz preslatke ilustracije prilagođene su djeci i obrađuju mnoge dječje teme, od polaska u školu, odlazaka kod zubara , prijateljstva i mislim da bi ih svi roditelji trebali pročitati svojim klincima.

 

INSPIRACIJA

Inspiraciju za svoje priče i tekstove pronalazim u životu, u svojoj djeci i temama koje nas okružuju. Tema moje prve slikovnice je ekologija, jer mislim da bi svi mi , i mali i veliki , trebali malo više razmišljati o spašavanju svog jedinog doma, planete Zemlje. Glavni lik u toj priči je djevojčica Lila koja je dobila ime po mojoj djevojčici a naslov "Otprljajmo more!" je nastao iz naše obiteljske igre riječi. Moj sin je riječ "otprljati" koristio kao suprotnost riječi "zaprljati" pa mi je ona poslužila kao vodilja u tom tekstu. 



 MOJA POLICA

"Otprljajmo more!" je trenutno jedina slikovnica koja je objavljena, iako u mojoj glavi i raznim bilješkama ima još priča koje tek trebaju biti ukoričene.

 

NOVOSTI

Nadam se da će u bližoj budućnosti biti dostupne i moje dvije nove slikovnice : "Čarobne kuglice" i "Truskare" u kojima će uloge dobiti i moji dječaci,  ali o tome ćemo malo više kada budu spremne.


PORUKA RODITELJIMA

Ljubav prema knjigama se uči i razvija od najmlađih dana. Moja poruka svim roditeljima, bakama, djedovima, tetama je :

Čitajte djeci što više. Čak i kad vas ne razumiju, gradite im neki novi svijet, otvarate im neka nova vrata, obogaćujete njihovu maštu i riječnik. Čitajte im što više, izmišljajte im priče, pustite ih nek budu djeca. Knjige im mogu donijeti samo dobro! 




Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes