Predstavljamo autoricu: Maja Šimleša

(PO)MALO O MENI 😊

Zovem se Maja i veliki sam zaljubljenik u knjige i slikovnice! Obožavam ih čitati, ali i smišljati 
vlastite priče i avanture u kojima razigravam maštu. Volim i riječi te njihov zvuk na različitim jezicima pa zato nije čudno što sam za svoj posao odabrala upravo prevođenje. A kada vam se posao koji volite ispreplete s još jednom velikom strašću, a to su putovanja, onda se stvarno možete smatrati sretnom dušom.  Uživam i u ulozi supruge i majke i to su mi i najveće inspiracije u životu. Sa suprugom gradim zajedničke svjetove, a s kćerkicom stvaram mama-dijete mikrosvemir u kojem se rađaju i priče koje zapisujem. Dosad sam objavila dvije slikovnice o pustolovinama simpatične i smotane žirafice Suli koju krase ljubaznost, dobrota, hrabrost i veliko srce. 

ZAŠTO VOLIM ČITATI 

Obožavam čitati jer tada osjećam da samoj sebi poklanjam nova znanja, uvide i ideje koje mi golicaju um i srce. Kad čitam, često mi se dogodi da uronim u neki drukčiji svijet i opipam ga iznutra, kao da sam i sama dio njega. Potakne me na razmišljanje o drukčijim osobama i stvarnostima. 
Ne znam kada sam zavoljela čitanje i ne sjećam se tko mi je u obitelji najviše čitao, ali imam mnogo fotografija kao dijete s knjigom u ruci. Od slikovnica sam obožavala čitati Maju i Heidi, nešto kasnije sam gutala knjige iz serijala Pet prijatelja, a od dječjih pisaca sam voljela Kušana, Baloga i Kästnera 



ŠTO VOLIM ČITATI 

Od dječjih knjiga i slikovnica izuzetno cijenim priče Julije Donaldson i njezine slikovnice krase jednu od naših „dječjih“ polica. Divim se njezinom načinu pisanja  - ona je vrhunski stilist koja u vrlo malo riječi, i to u rimi, uspijeva ispričati maštovite, poučne i dirljive priče. Također volim i serijal o Pettsonovom mačku Findusu Svena Nordqvista 
Od pisaca za malo stariju djecu volim Davida Walliamsa zbog toga što je hrabar baviti se dubokim i problematičnim temama, a čini to na šašav i luckast način, no nikako banalan. Od velikih stilista iznimno cijenim i Roalda Dahla i Ericha Kästnera čije su knjige djela za vječnost. Od domaćih autora obožavam Sanju Polak i pročitala sam sve njezine knjige. Volim što piše jezikom bliskim djeci, a da pritom ne podcjenjuje njihov intelekt te što dotiče svakodnevne, ponekad i ozbiljne teme kako za djecu, tako i za odrasle.  




INSPIRACIJA 

Jedan dio inspiracije crpim iz vlastite mašte – oduvijek sam imala luckaste ideje i smišljala svakojake scenarije u svojoj glavi, na nesreću svojih roditelja koji su me skidali s lustera, prozora i ograda ili mi pokušavali objasniti koliko je opasno u visokim maminim potpeticama hodati strmim stubama. A drugi izvor ideja su iskustva moje kćerkice iz vrtića, a sada i iz škole – odnosi s drugom djecom, dječji problemi i pitanja, sva čar njihovih muka i nauka.

MOJA POLICA  

2 slikovnice: 
Suli u avanturi - Prijateljstvo i Suli u avanturi - Putovanje. Ilustrator: Sven Nemet, izdavač: Profil. 




NOVOSTI 

Za iduću godinu pripremam treći nastavak Suli u avanturi, no još neću otkriti temu nove pustolovine.  



PORUKA RODITELJIMA 

Kad dijete sluša ili čita priču, u njegovoj se glavici rađaju sasvim originalne ideje i slike koje razbuđuju maštu. A toga ih ne smijemo lišiti – to je u potpunosti njihov svijet, različit od svih drugih. I što je on šareniji, to će dijete izrasti u bogatiju osobu – onu u čijoj glavi i srcu stanuju znanje, ideje, kreativnost i široki obzori. I zato vam želim da otkrijete ljepotu zajedničkih trenutaka uz knjigu, pod dekicom, gdje odrasli čitaju djeci, ali i djeca odraslima. Malo pomalo, red po red, stranicu po stranicu, sve dok vam jednog „umornog“ dana dijete ne kaže: „Danas ću ja čitati tebi!“  
Tada znamo da smo im uspjeli prenijeti djelić svoje ljubavi prema knjigama. 
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes