Predstavljamo ilustratoricu: Kristina Musić

Kad smo čitali slikovnicu Mara Šara i let s puno dara, moji klinci su se oduševili ilustracijama. Moram priznati, i ja sama. Predivni crteži naslikani vodenim bojama, detalji, boje, odlično su se stopili s lijepom pričom. Zato sam vam odlučila predstaviti mladu umjetnicu Kristinu Musić koja je ilustrirala Maru Šaru za koju je sama poslužila kao model.

POMALO O MENI 😊

Photo by: Doringo

Odmalena sam voljela crtati, crtala sam stripove na role papira za račune koje mi je mama donosila iz firme. Izmišljala sam priče, sve što sam radila moralo je biti barem malo šaljivo i zabavno :).
Završila sam II. gimnaziju pa onda i Grafički fakultet u Zagrebu. Nakon studija zaposlila sam se u jednoj tiskari u odjelu istraživanja i razvoja. Taj posao me nije kreativno ispunjavao i nakon dvije godine rada dala sam otkaz. Krenula sam samostalno izrađivati nakit i slike od polimerne gline pod nazivom Stvarčice što se pokazalo uspješnim i to radim i danas. Također sam završila školu za instruktoricu joge i počela voditi satove joge što isto i dan danas radim. Dobila sam posao grafičke dizajnerice u Algoritmu, nakon čega otvaram vlastiti obrt. Završavam edukaciju Digitalnog crtanja u Machina akademiji.



ILUSTRACIJE

U Algoritmu sam upoznala Tatjanu Čekadu, autoricu Mare Šare koja je htjela da ilustriram njenu priču i tada mi je postalo jasno da je ilustracija upravo to što me prati cijeli život i da to volim raditi. Sada sam sretna i zadovoljna jer znam da sam na pravom putu.

Nakit, slike i ilustracije koje radim su sve u dječjem stilu pa su slikovnice idealan medij za moje kreativno izražavanje.
Teško mi je odabrati koje ilustratore cijenim jer ih je jako puno, no od naših bi izdvojila Hanu Tintor. Hanu pratim na Instagramu i veselim se svaki dan njenoj novoj ilustraciji jer su šaljive i mogu se poistovjetiti s njima. Od stranih autora izdvojila bih Clotilde Goubely.


Kao mala voljela sam sve slikovnice od Maje pa do Ježeve kućice. Kod slikovnica sam uvijek najviše zapravo gledala ilustracije, proučavala sitnice i detalje na njima.




Super tehnika za ilustracije slikovnica su mi vodene boje. Moj uradak koji najviše volim je Mara Šara kraj kuće. 


Voljela bih i dalje surađivati s Tatjanom Čekadom jer nam je suradnja bila odlična, sve smo se brzo dogovorile i kao da smo si međusobno čitale misli.

INSPIRACIJA

Inspiracija je svugdje oko mene, a najviše mi kod ilustracija pomažu nećaci Matej i Lucija. Kada sam ilustrirala Maru Šaru, skice sam radila zajedno s nećakom Matejom i zapravo je on zaslužan za izgled određenih likova koje sam ja malo doradila. Voljela bih da u budućnosti zajedno radimo na nekim projektima. 



MOJA POLICA

Do sada sam ilustrirala slikovnicu Mara šara i let s puno dara u tehnici vodenih boja, zatim Viveka i sunce, slikovnicu koja još nije izdana u tehnici polimerne gline te jednu veću seriju kratkih priča o Malom Zeki za digitalna izdanja koja također još nije izašla.

Ilustriram i naslovnice knjiga, trenutno najviše za izdanja Vorto Palabra nakladničke kuće.

 

Moje radove možete pogledati na:
Instagram: kikadraws

NOVOSTI

Imam par budućih projekata o kojima neću još pisati.


PORUKA RODITELJIMA

Ako djeca još ne znaju čitati, pročitajte im slikovnicu uz pokazivanje ilustracija, ostavite im slikovnicu u rukama da ju prouče od glave do pete. Po mogućnosti neka i nacrtaju neko svoje viđenje likova.

Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes