Lastin novi dom

Jeste li znali da je 9.studenoga Svjetski dan posvojenja? A Lastin novi dom je slikovnica koja nam donosi priču upravo o tom predivnom činu stvaranja nove obitelji ❤️


Lasta Vlasta je usamljena mala lastavica koju je privremeno udomila roda. 

❤️U kljunu me roda nosi,

vjetar, kišu, sve podnosi.

Da ublaži moju tugu,

našla mi je dom na jugu.❤️

U tom domu svi mališani čekaju svoje nove roditelje i topao, obiteljski dom. 

❤️Ovdje vrijeme sporo curi,

a meni se jako žuri!

Što prije bih roditelje

da ispune moje želje...❤️

No neće Vlasta dugo čekati jer prema domu lete njeni posvojitelji.

❤️Na tisuću raznih strana 

traže svoga mališana,

slavuj tata, čigra mama

kad je svjetlo ili tama.❤️

I lasta Vlasta konačno je dobila obitelj koju je dugo priželjkivala. Toplu, nježnu i punu ljubavi.

❤️Zbilja imam mamu, tatu

i pripadam našem jatu.

Obitelj je sve na svijetu! -

pjeva lasta u svom letu.❤️



Ova šarolika ptičja obitelj uživa u zajedničkim danima i pomaže djeci približiti i razumjeti proces posvojenja. 

"Što znači biti posvojen/a? To znači da si narastao/narasla u majčinom srcu, umjesto u trbuhu." George Dolan

Ovu prekrasnu slikovnicu krase ritmični i rimovani osmerci autorice Marijane Križanović  te nevjerojatno tople i nježne ilustracije Dubravke Kolanović. Pustite lastu Vlastu da doleti i u vaše domove i srca, baš kao što smo ju i mi primili u naša.

Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes