Ja

Napisala: Danijela Pavlek

Ilustrirao: Vane Kosturanov

Tvrdi uvez, 24 str.

Nakladnik: Kreativna mreža

Preporučena dob: 4+


Što je to što izgubimo na našem putu od djeteta do odrasle osobe? Slobodno vrijeme, znatiželju, maštu, igru, čuđenje, zabavu? Ili svoje ja?
Oduševila me ova prekrasna slikovnica.



Pisana iz dva kuta, dva pogleda na život. Jedan je onaj malene, zaigrane djevojčice, a jedan odrasle žene. Koja je nekoć bila upravo ta zaigrana djevojčica. Čak je i njihov razgovor napisan različitim bojama. Boja djevojčice je vedra crvena, a odrasle žene tamna crna. Takva im je i odjeća. Osim na kraju. Prigrlimo dijete u sebi i bit će nam ljepše u životu.
Ja nisam kao ti.
Ti si bila kao ja.
To je Ja sada samo uspomena.
Ja ću vratiti tvoja sjećanja.
Jer tvoje Ja je moja priča.



Autorica ove divote, tako životne i svevremenske, je Danijela Pavlek, a majstorske ilustracije djelo su nevjerojatnog Vane Kosturanova.
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes