Sam McBratney: Pogodi koliko te volim

Ilustrirala: Anita Jeram
32 stranice, tvrdi uvez
Nakladnik: Egmont

Svi koji su roditelji, znaju kako je ljubav roditelja prema djeci neizmjerna i drukčija od svih drugih ljubavi. Pogodi koliko te volim je prekrasna i dirljiva slikovnica o roditeljskoj ljubavi 💗 koju je napisao Sam McBratney, poznati dječji autor iz Sjeverne Irske. Iako je napisao preko 50 knjiga i slikovnica za djecu i mlade, planetarno popularna je postala Pogodi koliko te volim, koja je prodana u preko 30 milijuna primjeraka i prevedena na preko 50 jezika. A kako i ne bi bila, kad govori o bezuvjetnoj, ogromnoj i nemjerljivoj ljubavi između djece i roditelja.



Kao što mi svojim mališanima govorimo koliko ih volimo i to im slikovito želimo objasniti, tako i dva zeca boje lješnjaka-mali i veliki, sin i tata, u ovoj slikovnici pokušavaju jedan drugome reći koliko se vole.
Tekst je vrlo jednostavan pa ga mogu pratiti i najmlađi. Nema ga puno, ali je u tako malo teksta, tako puno izrečeno. Ilustracije su prekrasne, zanimljive i privlače pažnju djece koja s lakoćom prihvaćaju priču. Pročitajte ovu slikovnicu svojim mališanima i nećete požaliti, vjerujte mi. Možete se samo još više rascmoljiti, kao ja 😊

"Veliki zec boje lješnjaka spustio
je malenog zeca boje lješnjaka
u njegov krevetić od lišća.
Nadvio se nad
njime i poljubio ga
za laku noć.
Zatim je prilegao pored njega
i šapnuo mu smješkajući se:
Ja tebe volim sve do mjeseca-
I NATRAG."
Share:

1 komentar :

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes