Što sam sve naučio do škole (i to sam)

Autorica: Andrijana Grgičević
Ilustrirala: Vanda Čižmek
tvrdi uvez, 23 str.
Nakladnik: Ibis grafika
Preporučena dob: 4+



Kad smo prvi put pročitali ovu slikovnicu, nasmijali smo se baš onako od srca jer autorica na jedan dječji način, iz perspektive jednog predškolca, budućeg prvašića, opisuje svijet i 10 najvažnijih stvari koje je on naučio. A kad slikovnica počinje prelijepom ilustracijom na duplerici i ovim riječima:

Kad sam bio jako mali mislio sam da je svijet počeo sa
mnom, ali to nije baš istina. Prije mene svijet je bio
kamenit, a u njemu su živjeli djedosaur i bakosaur.

onda znate da ćete se dobro nasmijati, baš kao i mališani. Jer stvari iz dječje perspektive ne izgledaju ni približno kako ih vidi odrasla osoba. I upravo je u tome vrijednost ove priče. Autorica je uspjela u sebi sačuvati ono nešto dječje i prenijeti nam to u ovoj predivnoj slikovnici. A ako dosad niste znali, onda ćete čitajući ovu slikovnicu saznati da:

Svijet se dijeli na slikovnice i na Zapravo.
Slikovnice su isto kao Zapravo, samo se mogu zatvoriti
 i onda je kraj. Slikovnice imaju ljepše boje, a Zapravo ima 
ljepše mirise. U Zapravo se još ne zna kraj, ali vjerujem
da neće biti loš.

Naučit ćete ponešto i o čokoladi, struji, dizalu koje nas baš i ne vozi uvijek tamo kamo želimo doći, maminom poljupcu i "moranju". A i jednu strašnu, vrlo potresnu stvar.

Jeste li sjeli? Samo čas, da duboko udahnem...
Dakle, Medo nije živ. Tako je, čuli ste me.
Žao mi je što sam vam baš ja to morao reći, ali tako je to u životu.
Medo nije živ, ne preziva se kao ja, i nije ga rodila moja mama.

Ova duhovita priča jedne drage autorice koja u sebi skriva, sigurna sam, još pregršt lijepih priča, upotpunjena je jednako tako duhovitim ilustracijama već dobro nam poznate ilustratorice Vande Čižmek.  Mislim da nam je najdraža ona s produžnim kabelom koji glumi zmiju. Autoricu ste nedavno imali prilike upoznati na našem blogu, a ako niste, svakako pročitajte intervju. Uživat ćete, baš kao i što smo mi uživali i dalje uživamo u čitanju ove zanimljive i duhovite slikovnice. Nama jedne od najboljih domaćih u posljednje vrijeme! Ono što vam garantiramo je puno smijeha i zabave.


Slikovnicu možete nabaviti u web shopu Ibis grafike, a mi se od srca zahvaljujemo na recenzentskom primjerku.
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes