Slonić po imenu ja

Napisao: Giles Andreae
Ilustracije: Guy Parker-Rees
Preveo: Ozren Doležal
tvrdi uvez, 30 str.
Nakladnik: Profil Knjiga
Preporučena dob: 3+

Žirafe plesati ne znaju nam je već dugo jedna od jako dragih slikovnica. Ništa manje nisam očekivala ni od Slonića po imenu Ja. Isti autorski dvojac koji odlično surađuje i izvrsno se nadopunjuje, garancija su još jedne odlične slikovnice. Slikovnica većeg formata čija fluorescentno narančasta naslovnica sa slonićem privlači svačiju pažnju, a pogotovo dječju, jamči često čitanje. 


Priča je to o jednom sloniću koji jednostavno još nije otkrio u čemu je posebno vješt, a to je veliki problem ako živiš u krdu slonova i svoje slonovsko ime dobiješ tek kad otkriješ svoj skriveni talent. 

A kad god bi slon mladi dokazao
da u nečem ima posebnog dara,
kralj bi mu dodijelio SLONOVSKO IME.
Tu počast svi žele od svoga vladara.

I tako su svi njegovi prijatelji dobili svoja slonovska imena zahvaljujući svojim vještinama, a  maleni je Nam-Nam odlučio sreću potražiti negdje drugdje. Našao ju je u oazi gdje je svim životinjama postao jako drag. I kad im je slonić ispričao zašto je otišao od kuće, svi su mu rekli da je to besmislica.

U mnogim si stvarima SJAJAN, vjeruj mi na riječ!
DOBAR si prijatelj, znamo to SVI!
Od svih životinja na ovoj ravnici
samo je jedan, jedini - TI!



Njegovi novi prijatelji su ga otpratili kući kako bi Slonu Moćnom pokazao kako griješi. Ispričao je vladaru koji je njegov dar.

Možda nisam vješt, bučan, ni snažan,
al' nekad je najteže biti TI SAM
i znati da si SAM po sebi već dovoljno važan. 

Tada su svi shvatili da mali Nam-Nam govori istinu, a i sam Slon Moćni je priznao kako mu je teško biti ja i kako bi volio biti slobodan. 

Ma tko mari za blesava imena?
Važnije je sebi biti dovoljan,
bitno je sebi vjeran biti svaki dan
i SAMIM SOBOM zadovoljan! 

I upravo u ovim riječima leži vrijednost ove slikovnice, baš kao i njene prethodnice. Biti vjeran sebi, imati svoje ja, njegovati ga  i znati svoje vrijednosti čak  i kad ih drugi ne vide, hrabro je i jako važno. 
Čitajući ovu slikovnicu i najmlađi će shvatiti da nije najvažnije uvijek biti bolji u nečemu od drugih. Važno je biti dovoljno dobar  i važan sebi, uporan i ustrajan u svojim planovima. Volimo ovakve lijepe priče pogotovo kad ih nadopunjuju vesele i zanimljive ilustracije. Živopisne boje i razne životinje iz savane oduševit će male znatiželjne čitatelje, a ni veliki neće ostati pošteđeni.
Slikovnicu možete nabaviti na Profilovoj facebook stranici, a mi se od srca zahvaljujemo na recenzentskom primjerku.
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes