Vodič za Interliber 2019.

Jučer je započeo ovogodišnji Interliber, raj za sve male i velike čitatelje. I možda popusti nisu ne znam kakvi, ali Interliber kao događaj, mjesto gdje se možete družiti sa svima onima koji baš kao i vi vole čitati, družiti se s autorima i ilustratorima, dobiti posvetu, pregledati sve novitete i prisjetiti se nekih starih dobrih naslova, je neprocjenjiv. 


Nikad dosad nisam bila na Interliberu odmah prvi dan, a evo i razloga zašto je ove godine moj posjet bio drukčiji. Moj muž i ja odlučili smo, nakon ne znam koliko vremena, jedan dan uzeti za sebe pa smo spojili ugodno s korisnim i posjetili Zagreb i Interliber u svom vlastitom aranžmanu. A zašto baš jučer? Nakladnička kuća Profil pozvala je na druženje domaće book blogere kako bi se mi međusobno upoznali, saznali tko stoji iza profila na društvenim mrežama i blogovima. I bilo je odlično. Meni je ovo bila odlična prilika za upoznati book blogere koji pišu o knjigama za odrasle jer ih zapravo ne znam, a i Osijek je nekako uvijek daleko od svih događanja koja se, ruku na srce, uglavnom odvijaju u Zagrebu. Osim što smo se lijepo podružili i počastili odličnim kolačima, Profil nas je i bogato nagradio divnim goodie-bagovima (ne znam kako bih to rekla na hrvatskom :-) ) i poklon bonom od 500 kn da si sami izaberemo knjige na njihovom štandu. Naravno da će nešto biti i za nagradno darivanje, nisam zaboravila na vas. Baš sam počašćena što sam bila u ovom divnom društvu, što sam upoznala osobe koje uređuju sve ono što mi čitamo, i mali i veliki, i što sam vidjela tko se krije iza imena s kojima mi book blogeri komuniciramo uglavnom pismenim putevima. Zato Profilu veliko hvala još jednom!
A sada o našem najdražem sajmu, štandovima i popustima. 
Meni nikad dosta vremena, imala sam na raspolaganju malo preko 3 sata, a trebalo bi mi barem još toliko. Uvijek prvo idem u šesticu jer je tamo Knjižider, mogu ostaviti jaknu i stvari koje sam već nosila sa sobom i onda se bacim na obilazak. Prvo da vas obavijestim da se muž nakon jučerašnjeg dana nije poželio razvesti od mene, što znači da je sve ok. Glumio je mog nosača cijelo vrijeme, mislim da bi mi inače ramena otpala. Danas imam upalu mišića i noge bole ajme. Uglavnom, u šestici veliki nakladnici uvijek imaju štandove sa starijim izdanjima i većim popustima pa tako na štandu Mozaik knjige i Znanja možete naći prilično jeftine slikovnice. Ja sam upecala Božićnog snjegovića za 30 kn, Pikove priče za laku noć za 50 kn, a kod Znanja je Crna ribica opet po 10 kn, kutija sa slikovnicama Vrijeme je za priču! je 120 kn, a uzela sam nam Dolinu mlinova za 30 kn. Sipar, kao i obično, ima odlične popuste pa se mogu naći divni naslovi od 30 do 40 kn. U šestici su i Evenio s lijepim popustima svojih super slikovnica i plakata, ArTresor, Harfa, Iris Illyrica, Ibis grafika s odličnim izborom, Lusio, Mala zvona, Mitopeja, Naklada Nika, Naša djeca, Planet Zoe, Sandorf, V.B.Z. Uzela sam nam Priče o neustrašivim hrvatskim ženama (110 kn), a ako želite posvetu, Tatjana će u petak i subotu biti na štandu i potpisivati knjige. U šestici možete kupiti i Story Teller Cube, nama su dugo na listi želja i sad sam ih kupila po cijeni od 180 kn, idu u adventski kalendar koji sastavljam za klince. 

  

 


I onda smo prešli u peticu. Malo je veća gužva, ali podnošljiva. 
Najveće štandove u petici imaju Školska knjiga i Profil, čini mi se. Kod Školske knjige su stariji naslovi dobro sniženi i isplati se kupiti naslove iz serijala Pričam ti priču koji su po 29 i 39 kn. Kao i svake godine, napravili su pakete slikovnica i knjiga. Tako možete kupiti 3 naslova iz ovog serijala za 99 kn. Nama sam uzela Kralja koji je zabranio mrak, novu slikovnicu koja je 40 kn (mekog je uveza). Na Profilovom štandu su knjige od 3 kn pa nadalje. Što se tiče slikovnica, velik je izbor od 15 kn, npr. uzela sam nam slikovnice Firuza & Erde koje su nam nedostajale u akciji 3+1, 4 komada sam platila 45 kn. Starija izdanja su više snižena, naravno. Osim toga, poklon bon koji smo dobili od Profila sam iskoristila za Ljudsko tijelo, Antologiju očaravajućih životinja, Miša lavljeg srca i Evo nas, tu smo. U petici se još nalaze i Begen, odmah na početku s lijepim popustima, Dječja knjiga s prekrasnim slikovnicama, bilježnicama i čestitkama, Forum, Golden marketing sa fora paketićima slikovnica o Miffy i divnim Pepeljugama za 10 kn (tvrdi uvez) s oštećenjima koja se gotovo i ne vide, Katarina Zrinski s povoljnim naslovima nekih lektira, slagalicama sa znakovima (to smo morali Mihiju uzeti) i slikovnicama Knjige u centru, ježeva kućica Naše djece gdje se klinci mogu zabaviti crtanjem, Planetopija s povoljnim izdanjima starijih naslova poput interaktivnog Pinokija za 50 kn, Srednja Europa sa sniženim naslovima priča o Tomici, A što će biti sutra? je 60 kn. Tu su ponovno i štandovi Znanja i Mozaik knjige koje treba dobro pročačkati i svašta se nađe. I štand Fibre gdje sam upecala Hildu i crnog psa za 80 kn.

  

  

Eto, to je uglavnom to, nadam se da vas nisam ugnjavila s informacijama i da ćete svi pronaći ono što tražite i proći najpovoljnije što možete!
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes