Emily Horn: Oprostite... jeste li vi vještica?

Ilustrirao: Pawel Pawlak
Preveo: Ivan Ott
28 stranica, tvrdi uvez
Nakladnik: Školska knjiga

Kako sam ja knjižničarka, svaka slikovnica u kojoj se spominju knjige i knjižnice u meni budi oduševljenje. Ludost znam, ali eto vesele me takve stvari. Kad je nagrađivani poljski ilustrator Pawel Pawlak odmah na početku slikovnice prikazao crnog mačka Herberta na hrpi knjiga u toploj i ugodnoj knjižnici, mene je već dobio.



A ubrzo i moje klince. Ako zanimljivim, pomalo neobičnim ilustracijama dodamo odličan tekst, jednog crnog mačka i potragu za vješticom, dobijemo prekrasnu slikovnicu australske autorice Emily Horn Oprostite...jeste li vi vještica?



Jer vrlo, vrlo crn mačak Herbert je u gradskoj knjižnici, u Enciklopediji vještica, pročitao da vještice vole crne mačke, pronašao opis kakve bi vještice trebale biti i odlučio je pronaći jednu kako više ne bi bio usamljen. U svojoj potrazi nailazi na djevojku u prugastim čarapama (jer općepoznato je da takve čarape nose vještice), uličnog čistača s metlom kakvu imaju sve vještice (moji klinci su se naravno odmah pitali što znači riječ pometač) i ženu koja kuha nešto u golemome crnom kotlu kao i svaka prava vještica, za koje pomisli da bi mogli biti vještice. No oni to nisu, uvrijeđeni što je Herbert to pomislio, a on se tužan vraća natrag u gradsku knjižnicu gdje ga čeka iznenađenje i sretan kraj njegove potrage.


Mojim klincima i meni se jako svidjela ova slikovnica iz serije slikovnica Pričam ti priču izdavača Školske knjige. Jednostavna, zanimljivih ilustracija prepunih detalja, s humorističnim elementima, nije ni čudo da je jedna od omiljenijih slikovnica među vrtićarcima. Preporučena dob je od 3 do 6 godina. Za sve klince koji se boje vještica, ova slikovnica sa šaljivim crnim mačkom i vještičicama bi mogla biti pravi lijek za odagnati sve strahove.
Uživajte u čitanju!
Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes