Duboko u šumi, narodna priča

Prepričao i ilustrirao: Christopher Corr
Prijevod: Nataša Ozmec
32 stranice, tvrdi uvez
Nakladnik: Planetopija

Evo me opet s Planetopijinim izdanjem J
Duboko u šumi je jedna prekrasna narodna ruska priča u novom ruhu.  Prepričao ju je Cristopher Corr, koji ju je ujedno i ilustrirao tehnikom gvaša na ručno izrađenom papiru. Nisam znala što je to pa sam malo proguglala i educirala se J. Corr, koji je studirao grafiku, ilustraciju i slikarstvo, posebno pazi na to kako boje utječu na emocionalno stanje ljudi pa tako u ovoj slikovnici koristi intenzivne i jarke boje kako bi na živopisan način najmlađima prikazao šumski svijet i priču. Ilustracije su me jednostavno očarale. Već sam vam pisala da me Planetopija oduševljava svojim izdanjima, kako tekstovima, tako i ilustracijama, ali ovo je sasvim jedna nova dimenzija. Boje ovih ilustracija su predivne. Nadam se da će se vama i vašim mališanima svidjeti barem upola kao meni i mojim klincima.
Slikovnica je namijenjena djeci mlađe dobi, vrtićkog uzrasta. Priča započinje tako da je mišić pronašao u šumi kućicu s devet prozora i odlučio da bi mu to mogao biti savršeni dom. Sredio ga je i očistio tako da je onda za oko zapeo raznim životinjama u šumi, žapcu, lisici, pijetlu, jelenu, sovi i drugima, koje su se uselile kod mišića. Do problema je došlo kad im se pokušao pridružiti i medo koji je bio prevelik za kućicu te ju je nenamjerno srušio. Priča ima sretan završetak i šalje poruku zajedništva, ljubavi i prijateljstva. Svih onih vrijednosti koje djeci treba usađivati odmalena.
Možda će vam se priča učiniti i poznatom, pogotovo ako su vam klinci fanovi crtića Maša i Medvjed J Kažu moji klinci da se slična priča pojavljuje u jednoj epizodi u kojoj Maša priča bajke.

Sad trk u knjižnicu po knjigu i uživajte u jedinstvenom doživljaju kako boja i ilustracija, tako i bezvremenske priče!








Share:

Objavi komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes